.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام انزجار مردم رشت از توهين به قرآن

مردم رشت با برپایی تجمعی با شكوه انزجار خود را نسبت به آتش زدن قرآن كريم در آمريكا اعلام كردند.

صدها تن از مردم متدين رشت با تجمع خودجوش در مقابل موسسه تعليم قرآن شهيد بهشتي رشت، تنفر خود را نسبت به عمل شيطاني استكبار جهاني درباره اهانت به قرآن نشان دادند. اين تجمع كه تمام اقشار مردم از زن، مرد، كوچك و بزرگ، كارمند و كشاورز حضور داشتند، هوشياري و پايبندي مردم گيلان را نسبت به ارزش‌هاي اسلامي و قرآن به اثبات رساند.مردم گيلان با در دست داشتن پلاكاردها و سر دادن شعارهاي ضد استكباري «برائت از صهيونيسم اعلام بايد گردد، كشيش صهيونيستي اعدام بايد گردد»، «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر رژيم صهيونيستي» اين اقدام وقيح غرب را محكوم كردند. 
رئیس مجمع هیئت های مذهبی شهرستان رشت که در جمع معترضان سخن می گفت، مرکز ثقل ارتباط مومن و خداوند را ایمان خواند و خاطرنشان کرد: قرآن کریم از مومنان می خواهد نسبت به دشمنان خداوند بغض داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین مطهری با محکوم کردن به آتش کشیدن قرآن کریم در آمریکا، اظهار داشت: تری جونز، کشیش افراطی آمریکایی با هتک حرمت نسبت به قرآن، نمی تواند منطق قرآن را بسوزاند بلکه ماهیت ضد اسلامی غرب را به آتش کشید.
وی با اشاره به وعده خداوند برای دفاع از قرآن، گفت: با این بازی های شیطانی، بار معنوی و ارزش قرآن تنزل پیدا نخواهد کرد.
این مقام مسوول سوزندان قرآن کریم در آمریکا را نشانه اوج ترس غرب از حمایت ملت های مسلمان از فلسطین در روز قدس اعلام و اظهار دااشت: دشمنان اسلام با به راه انداختن بازی سیاسی از مدت ها قبل، می خواهند مسلمانان را از اولویت های اصلی دنیای اسلام مانند فلسطین دور کنند.
رئیس مجمع هیئت های مذهبی شهرستان رشت، تقدیر صدر اعظم آلمان را از کاریکاتوریست دانمارکی توهین کننده به ساحت پیامبر اکرم(ص)، مقدمه پروژه اسلام ستیزی در غرب معرفی کرد و گفت: دنیای استکباری غرب، اصل دین را هدف گرفته است.
مطهری تاکید کرد: 11 سپتامبر بهانه ای برای دین و اسلام ستیزی غرب شده است و هر روز که می گذرد ماهیت دروغ واقعه 11 سپتامبر بیشتر آشکار می شود.
وی با تاکتیکی خواندن عقب نشینی های سیاسی غرب در برابر خشم و نفرت ملت های مسلمان، یادآور شد: دولت آمریکا برای جلوگیری از سوزاندن قرآن هیچ اقدام موثری انجام ندا مطهری با بیان اینکه غرب با به آتش کشیدن قرآن کریم نشان داد، ایمان، آرمان و عقیده دنیای اسلام را نشانه گرفته است، افزود: غرب تا زمانی که مردم ایران حافظ و پاسدار ارزش های انقلاب باشند، هر روز دسیسه ای برای اسلام و انقلاب می چیند.
رئیس مجمع هیئت های مذهبی شهرستان رشت وظیفه تک تک مسلمانان را در برخورد با جنگ نرم دشمن مواجه توام با بصیرت عنوان کرد و گفت: تشخیص دوست و دشمن در میان کشورهای حامی ملت های مظلوم تنها با بصیرت امکان دارد.
مطهری، برادرکشی و ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی و مسلمان و مسیحی را از اهداف دنیای استکبار دانست و تصریح کرد: تفرقه مهم ترین ابزار غرب برای تسلط بر ملت های مظلوم و کشورهای جهان است.

گفتنی است، در پایان این همایش حاضران با سردادن شعارهایی به آتش کشیدن قران کریم را در آمریکا محکوم کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.